בניית דף נחיתה לקורס אונליין – כיצד יוצרים דף נחיתה ממיר ומניע לפעולה?

בניית דף נחיתה

בעקבות אילוצי הקורונה החלו לצוץ יותר ויותר קורסים דיגיטליים שונים ומגוונים, אפילו במקצועות שנחשבו כפיזיים, כמו קורס להכשרת מדריכי יוגה אונליין. אנשים רבים המחזיקים בידע מקצועי, הבינו כי בעזרת השקעה חד-פעמית יוכלו לייצר קורס אונליין, כזה שימכור את עצמו לאורך זמן. בנוסף, בעלי עסקים הבינו כי יוכלו ליהנות מהכנסה פסיבית שלא גוזלת מהם זמן, ליצור קהילה ואף להגדיל בצורה משמעותית את קהל הלקוחות. אך יצירת קורס אונליין לא תביא למכירתו, מרכיב נוסף וחשוב לא פחות הוא בניית דף נחיתה ייעודי שיביא לרכישת הקורס. אז כיצד תעשו זאת? ואילו חלקים חייבים להיות בדף הנחיתה? כל המידע לפניכם, שלב אחר שלב.

מה המבנה של בניית דף נחיתה לקורס אונליין?

ישנם מספר אלמנטים שחשוב לכלול בבניית דף נחיתה לקורס אונליין, סידרנו עבורכם אותם בסדר כרונולוגי:

בניית דף נחיתה – הירו

זהו בעצם האזור הראשון והעליון ביותר בראשית העמוד, זהו בעצם האזור הראשוני שהגולש רואה מבלי הצורך לגלול מטה. הירו צריך לכלול בתוכו את שם הקורס, כפתור הנעה לפעולה ותמונה המשקפים את אופי הקורס. בנוסף, על מנת להפוך את הדף לשיווקי ומוכר – נמליץ להוסיף מעל לשם הקורס, שאלה מסוימת הפונה לקהל היעד ומשקפת כאב או צורך שעליו הקורס ייתן מענה. לאחר השאלה יופיע בגדול שם הקורס ומתחתיו כפתור הנעה לפעולה, כאשר לחיצה עליו תוביל לעמוד תשלום או להרשמה לטופס לידים.

 

דף נחיתה לדוגמא – הירו:

 

בניית דף נחיתה – יתרונות + מבצע רכישה

בחלק הבא, שממוקם מתחת להירו, כדאי להציג מספר יתרונות או עובדות יבשות שיסכמו בצורה מדויקת את יתרונות הקורס הדיגיטלי (ניתן להשתמש ביתרונות כמו: זמין 24/7, ניתן לצפייה בכל מקום, תרגולים ללא עלות וכו'). במרבית דפי הנחיתה מוצגים כ-3 או 4 יתרונות לכל היותר, כאשר מפריד ביניהם קו "|". מתחת ליתרונות כדאי לכתוב בכתב גדול ובולט אודות מבצע השקעה בלעדי (פרט שיווקי חשוב במיוחד) ולצידו למנות את עלות הקורס הנוכחית לאחר המבצע וליד את עלות הקורס לפני המבצע (ולהוסיף קו חוצה כך שיבינו שמדובר בסכום הקודם). על מנת להוסיף אפקט הנעה לפעולה, מומלץ לציין בכוכבית שהמבצע הינו לזמן מוגבל (לחודש X בלבד, ל-X הרוכשים הראשונים, עד שהטיימר בעמוד מסתיים וכו'). 

 

דף נחיתה לדוגמא – יתרונות+מבצע רכישה:

 

בניית דף נחיתה – סרטון טיזר

מתחת למבצע הרכישה הבלעדי, מומלץ לשים סרטון טיזר שיווקי שיעניין את קהל הגולשים בקורס. כדאי להכין סרטון שלא יעלה על 30 שניות, במהלכו רואים את מנחה או מנחת הקורס מספרים קצת על הקורס, מדוע יצרו אותו וכיצד הוא יכול לעזור לגולש בחייו. הסרטון מחבר את הגולש לדמות שיצרה את הקורס, כך שהכריזמה של המנחה יכולה להביא גולשים מתלבטים לרכישה. תתפלאו לגלות עד כמה סרטוני טיזר מסוג זה תורמים להנעת גולשים לרכישה!

 

דף נחיתה לדוגמא – סרטון טיזר:

בניית דף נחיתה סרטון טיזר

 

בניית דף נחיתה – איך תדעו שהקורס בשבילכם

החלק הבא צריך להציג מספר בעיות, סוגיות או תחושות שיגרמו לגולש להזדהות ולהבין כי בכדי לפתור או להקל עליהן – הוא צריך לצפות בקורס. מומלץ להציג את הבעיות בגוף שני, כאילו אתם פונים ישירות למישהו ספציפי, בנוסף כדאי להציג אותן בצורה ויזואלית יפה ובולטת לעין, אם על ידי רשימה של אייקונים וטקסט, בולטים או פונט מיוחד. 

 

דף נחיתה לדוגמא – איך תדעו שהקורס בשבילכם:

איך תדעו שהקורס בשבילכם

 

בניית דף נחיתה – מה תקבלו מהקורס

החלק הבא צריך לתת מענה לכל הבעיות שהוצגו בחלק הקודם, הוא צריך להעביר באופן חד-משמעי, מתומצת ומדויק את היתרונות והכלים שהקורס יעניק לכל מי שיצפה בו. מומלץ שכל יתרון יוצג במילה עד 3-4 מילים לכל היותר, וינוסח באופן שונה. הצגת הכלים והיתרונות צריכה להיות בצורה שיווקית, מדויקת ומזמינה – כך שלא יישאר מקום לספק. בנוסף, חשוב להציג כפתור רכישה לאחר הצגת היתרונות, ולוודא שתוכן הכפתור מניע לפעולה, כמו למשל "לרכישת הקורס במחיר השקה" או "לרכישת הקורס בהנחה".

 

דף נחיתה לדוגמא – מה תקבלו מהקורס:

בניית דף נחיתה מה תקבלו מהקורס

 

בניית דף נחיתה – המלצות / לקוחות מספרים

החלק הבא חשוב ביותר, כל אדם מעוניין לקבל חוות דעת אמיתית על מוצר שהוא מעוניין לרכוש. בנוסף, מדובר ב"חימום של הגולשים" והנעה לרכישת הקורס. בחלק ההמלצות מומלץ להציג 5-10 המלצות *אמיתיות* של אנשים שרכשו את הקורס, לקוחות או קולגות. הדרך המומלצת להציג אותן היא על ידי סרטוני וידאו קצרים של כל לקוח או אדם שרכש את הקורס (של 10 שניות לכל היותר, המכילים המלצה על הקורס), או בעזרת ציטוטים המלווים בתמונת הממליץ – בגדול, כל דבר שיוכל להוכיח כי מדובר באנשים אמיתיים שבאמת מעוניינים להמליץ לקהל הרחב על הקורס. 

 

דף נחיתה לדוגמא – המלצות:

המלצות

 

בניית דף נחיתה – נעים להכיר

 באזור זה כדאי לכתוב מעט על עצמכם, כך שהגולש יבין את הקשר שלכם לעולם התוכן של הקורס, מהיכן רכשתם את הניסיון שלכם ומה הוביל אתכם ליצור את הקורס. מומלץ לצרף לאזור זה תמונה שלכם ולצידה כ-5 עד 10 שורות אודותיכם.

 

דף נחיתה לדוגמא – נעים להכיר:

בניית דף נחיתה - נכים להכיר

 

בניית דף נחיתה – מבנה הקורס

בחלק הבא, כדאי להציג את מבנה הקורס על ידי פירוט של כל שיעור (ניתן לעשות זאת במשפט אחד, לא צריך להרחיב יתר על המידה). הצגה של מבנה הקורס תעניק לגולש תחושה כי ישנה אסטרטגייה מדויקת ומוכנה מאחורי הקורס. הוא יוכל לראות בצורה ברורה מה הוא ילמד בכל שלב ושלב ולהבין בצורה חד-משמעית אם הקורס רלוונטי עבורו.

 

דף נחיתה לדוגמא – מבנה הקורס:

מבנה הקורס

 

בניית דף נחיתה – כפתור לרכישה / טופס לידים

אם אתם מוכרים סדנת לייב מומלץ לשים בחלק זה טופס לידים עם כותרת שמניעה לפעולה, אם אתם מעוניינים להוביל ישירות לרכישת קורס דיגיטלי מומלץ לשים באזור זה כפתור מניעה לפעולה, שיוביל ישירות לעמוד תשלום על הקורס.

 

דף נחיתה לדוגמא – כפתור רכישה:

כפתור רכישה

 

בניית דף נחיתה – שאלות ותשובות

בחלק זה כדאי למנות מספר שאלות אופייניות ונפוצות על הקורס – וכמובן אתה התשובה והמענה עליהן. מרבית דפי הנחיתה מציגים את חלק זה על ידי תצוגת "אקורדיון", הכוונה היא לווידג'ט של ממשק האלמנטור המאפשר פתיחת שאלה על ידי לחיצה עליה והופעת התשובה. כדאי לקחת את השאלות הכי שכיחות שנתקלתם בהן במהלך שנות נסיונכם ובדגש אלו שקיבלתן מאז מכירת הקורס. כדאי לכלול לפחות 4-5 שאלות לכל הפחות, אך גם אין צורך ליותר מ-10.

 

דף נחיתה לדוגמא – שאלות ותשובות:

בניית דף נחיתה קורס אונליין שאלות ותשובות

 

בניית דף נחיתה – יצירת קשר

חלק זה אינו חובה, אך לדעתנו הוא בהחלט מומלץ. באזור זה תציינו מספר דרכים ליצירת קשר עמכם במקרה של שאלה או התייעצות, הדבר יוכל להביא לקוחות מתלבטים ליצירת קשר ולרכישת הקורס לאחר קבלת המענה. בנוסף, אפקט זה נותן תחושה של "אמא ואבא" לקורס, משמע שהגולש לא ירגיש שהוא רוכש מוצר ממישהו שאין לו דרך ליצור עימו קשר במקרה של בעיה או חוסר שביעות רצון.

 

דף נחיתה לדוגמא – יצירת קשר:

יצירת קשר קורס אונליין

 

לסיכום, בניית דף נחיתה לשיווק קורס אונליין בצורה נכונה ומדויקת, תוכל לספק לעסק שלכם הכנסה פסיבית קבועה מדי חודש, ללא בזבוז זמן או תקציבי עתק. אנו ב-BRN נשמח לסייע לכם בשכתוב התוכן ויצירת משפך שיווקי חם ומניע לפעולה, בנוסף אנו מתמחים בבניית דפי נחיתה ממירים, בדגש על חוויית משתמש נוחה ומותאמת.

  • לחצו כאן לצפייה בדוגמה לתצוגה כוללת של דף נחיתה לקורס אונליין
  • לחצו כאן לצפייה בתיק עבודות דפי נחיתה של BRN

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

בלוג

Hit Enter to search or Esc key to close
איך אפשר לעזור?

לרשותכם עומד צוות מנוסה שישמחו לעזור לכם
בכל פניה במהירות המירבית.

תודה שפנית אלינו!

צוות BRN יחזור אליכם בהקדם האפשרי

לכל שירותי BRN

דילוג לתוכן